четвъртък, 19 януари 2012 г.

.......


….and I tried to write just the way did before…
But there was something , something, somehow…
Not letting my thoughts go….
Something really changed in the core of my soul
Something has become stale…empty
There was some kind of lack of thought flowing in the air
I wasn’t really the same,I couldn’t write
I couldn’t feel enough to write
I lacked of thought again to write
Writer withouth a soul is like a bird with no wings
Writer withouth the inspiration
Writer closed in an empty castle
Lost the passion of the creation
Izgubil jelanie da tvori, jelanie to jivee
Sus zatvoreni ochi jiveq, nqmam kakvo da kaja
Nishto ne vijdam I chustvam samo samota
S nishto ne jiveq osven sus sueta
Vglejdam se vuv ogledalo koeto ne me e vijdalo taka
Izgubena, dusha opojarena I samotna
Blqsuk nqkude izguben vuv noshta
Surce oprazneno I jalko
Sushtestvuvane bezdushevno I bez smisul
Spomeni cvetni I dale4ni sledvat me
Lice izpisano s tuga, spomnq si za tezi dni
V koito mojeh da pisha, izskreno I poetichno
No veche nqma den I nosht
Vsi4ko e edno I bezlichno, kato men
Nqma kap4ica strast iz tezi redove
Vsi4ko e bezinteresno, I sqkash
Moga da izpisha tonove bez da spra
I vseki red shte e kato predishniq
Poeta v men izgubi se, stanah prosta
Nqmashta kakvo da kaje na sveta
I chudq se zashto gubq vremeto na sebe si
I vas koito chetete tozi bezmislen stih

1 коментар:

жору каза...

Съвсем не съм съгласен, че няма страст! =)